29.8.09

Cari Duit Dengan Blog Anda di internet

oleh izyan.com



Lama sudah penulis tak updates nie blog, almaklumlah penulis busy sambung belajar. Jadi cuma blog hiburan izyan.com sahaja yang sempat di updates. Memandangkan tidak ada TV di hostel, jadi penulis tidak tahulah perkembangan isu semasa di luar sana. Nak tengok news online, agaknya macam malas cikit, line tenet sangat slow. Macam siput jerk biasalah covarage nyawa-nyawa ikan. sila link

Sejak penukaran theme di izyan.com, penulis dapat men-target bilangan visitor yang ramai selepas daripada itu. Kenaikkan hampir 50% visitor membolehkan ramai pengiklan telah membolosi pasaran melalui izyan.com. Syabas lah diucapkan atas kenaikkan ini. Ada yang mengkritik penggunaan theme berkenaan, namun penulis percaya yg theme berkenaan boleh mencapai kepuasan maksimum bila melawatinya. Perubahan pada bahagian 'header' (atas), 'Footer' (bawah) dan juga ruangan komen. Masih meraguinya? pendapatan sebulan alhamdulillah penulis boleh mencapai RM1000 dengan meluangkan masa selama 2 jam (itupun kalau tenet tak slow) untuk updates artikel.

Kenapa sampai Rm1000? penulis dah tak gunakan Nuffnang dan Adsense lagi memandangkan ada 1 company yang tawarkan konsep pengiklanan yang sama seperti mereka, yakni Innity. Syarikat pengiklanan Malaysia yang dah lama bertapak sebelum pengiklanan yang lain muncul, cuma ramai yang tidak mengetahuinya. Kerana cuma syarikat2 yang memiliki website yang mempunyai pengunjung yang ramai sahaja mendapat tawaran dari Innity, seperti TV3, NTV7, 8TV dan sebagainya termasuk juga izyan.com. Tapi anda boleh lah mencubanya, jika web/blog anda berkebolehan dan memenuhi kehendak dari Innity. Hasilnya pulak terus kepada anda. Bayangkan satu klik sahaja RM0.90, kalau 100 klik sehari? RM90 sehari. Jutawan lah korang nanti. Ngeh3.. Semoga berjaya dalam berblogging.

ingin mengentahui (kuasa email berkerja untk anda)
sila link

Related Posts by Categories



0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Salam persahabatan Sila masukkan maklumat anda

Name
Email
No.Tel

Acerca de mí

Mi foto
Marang, Terengganu, Malaysia

Followers

Grey Floral ©  Copyright by abi arwa's blog.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks